شرایط گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین :

شرایط گارانتی ماوس

1 – همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری (به همراه تمام متعلقات)

2 – مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری متین،کالا را فاقد گارانتی می نماید.

3 – اعتبار تاریخ گارانتی مندرج در برچسب گارانتی.

4 – وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، حوادث طبیعی، سوختگی و یا استشمام بوی سوختگی، خراشیدگی، زنگ زدگی، تاب برداشتن برد، داشتن ترک، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی رنگ بدنه و یا محو شدن مشخصات کالا در اثر استفاده از پاک کننده ها، عدم کارکرد در سیستم عامل های غیر رسمی و استفاده نادرست از آن، شامل گارانتی نخواهد بود.

5 – باز شدن دستگاه توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می گردد و گارانتی مسئولیتی برای تعمیر این دستگاه ها به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد.

6 – تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت متین بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.

شرایط گارانتی اسپیکر

1 – همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری متین،کالا را فاقد گارانتی می نماید.

2 – هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، کالا را از چرخه گارانتی، خارج می‌نماید.

3 – کابل های همراه دستگاه، شارژر دستگاه، ریموت کنترل، میکروفون شامل گارانتی نمی باشند.

4 – نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی، کالا را فاقد گارانتی می کند.

5 – شرکت داده پرداز رایانه متین تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.

6 – هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی تماما به عهده مشتریان محترم است.

7 – تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت متین بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.

شرایط گارانتی کابل

1 – همراه داشتن جعبه کالا به همراه برچسب ضمانت و هولگرام لیزری

2 – عدم هرگونه آسیب ظاهری (شکستگی و لقی سوکت، سوختگی و تغییر رنگ کالا، تاب خوردگی و خمیدگی بیش از حد کابل، زنگ زدگی سوکتها)

3 – شرکت داده پرداز رایانه متین تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.

4 – هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی تماما به عهده مشتریان محترم است.

شرایط گارانتی پاوربانک

1 -همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری متین،کالا را فاقد گارانتی می نماید.

2 – عدم وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، نفوذ مایعات و موادشیمیایی به دستگاه، سولفاته شدن برد و سوکت‌ها، ضربه‌خوردگی، صدمات ناشی از حمل و نقل، استفاده از شارژر غیراستاندارد، نوسانات برق که منجر به آسیب ظاهری و یا بوی سوختگی شود، یا اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی.

3 – اعتبار تاریخ گارانتی مندرج در برچسب گارانتی.

4 – شرکت داده پرداز رایانه متین تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.

5 – هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی تماما به عهده مشتریان محترم است.

6 – کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.

7 – تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت بوده و پس از دریافت و بررسی، اعلام می گردد.

شرایط گارانتی هدفون و ایرفون

مواردی که شامل گارانتی نمی شوند

1- نداشتن کارت ضمانت با هولوگرام لیزری (به همراه جعبه).

2- هرگونه تغییر فیزیکی، شکستگی، خراشیدگی، سوختگی تغییر رنگ.

3- پارگی کابل و صدمات ناشی از اشتباهات کاربر و یا نوسان برق.

4- دست خوردگی و تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین، شامل گارانتی نمی باشد و بابت تعمیرات آن هرینه دریافت خواهد شد.

5- داشتن فاکتور خرید معتبر

 

توجه: جایگزین شدن محصول جدید با لیبل گارانتی جدید شامل یک سال گارانتی نمی باشد و گارانتی محصول ذکر شده برابر مدت زمان گارانتی مانده محصول جایگزین شده می باشد.

شرکت داده پرداز رایانه متین جهت تأمین رضایت مشتریان محترم، خدمات پس از فروش خود را به بهترین نحو ممکن اجرا می‌نماید. شرایط و مدت زمان گارانتی محصولات با توجه به شرایط تعیین شده شرکت تولید کننده ارائه می‌گردد.
در حال حاضر دفاتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در شهرهای تهران، شیراز، یزد، کرمان، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، کرمانشاه، مشهد، کرج، قم، ارومیه و بابل دایر می باشد خدمات پس از فروش کالاها را به مشتریان عزیز شرکت ارائه می کنند.

شرایط گارانتی محصولات گروه حافظه:

1) چنانچه به همراه قطعه، کارت گارانتی نیز به مشتری تحویل شده باشد، همراه داشتن کارت هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی است.
2) در صورت لزوم و تشخیص کارشناسان مرکز خدمات، ‌کاربر موظف است دستگاه مورد نظر را ( اعم از دوربین – موبایل- لپ تاپ رایانه و غیره) جهت استفاده از خدمات همراه داشته باشد.
3) اشکالات نرم افزاری که توسط کاربر ایجاد گردیده و منجر به ویروس یابی یا ریکاوری قطعه می گردد، شامل هزینه می باشد.
4) در پاره ای از موارد به دلیل خارجی بودن قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات یک الی دو ماه زمان نیاز است.
5) وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصول بر عهده مشتری می‌باشد.
6) تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می‌باشد.
7) گارانتی محصول در دفاتر خدمات در صورت دارا بودن شرایط گارانتی به طور معمول به صورت تعویض آنی می‌باشد.
8) در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در بسته بندی محصول با سریال کالا می‌باشد.
9) مخدوش یا پاره شدن هولوگرام، پایان مدت ضمانت، صدمات فیزیکی شامل شکستگی، ترک خوردگی و پریدگی، عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش یا حرارت دیدگی بیش از حد، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و استفاده ناصحیح از محصول و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند، موجب ابطال ضمانت می‌گردد.
تبصره: در مورد محصولات مقاوم در مقابل ضربه و رطوبت، این موارد از شرایط ابطال گارانتی کسر می‌گردد.
10) عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات، دستگاهها و لوازم الکترونیکی به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات، محصول به صاحب قطعه عودت داده می‌شود.
11) مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
12) چنانچه پس از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان این شرکت، کالا خارج از شرایط ضمانت تشخیص داده شود، قطعه‌ بعد از ابطال کارت گارانتی و یا هولوگرام، از چرخه گارانتی خارج شده و به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
13) تشخیص ضمانت و یا خارج از ضمانت بودن کالا بر عهده کارشناسان شرکت داده پرداز رایانه متین خواهد بود.
14)  شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش ضمانت را با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، درستی عملکرد قطعات تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت ضمانت دستگاه تضمین می‌شود.
15) کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
16) ضمانت شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از کپی اطلاعات یا ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت نیست. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات کالا نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.
17)  در زمانی که کالای معیوب مشمول خدمات پس از فروش (بر اساس تاریخ ذکر شده در کارت گارانتی)، توسط کارخانه تولید نشود، به تشخیص کارشناسان مراکز گارانتی کالای متناسب با آن جایگزین شده و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل مشتری می‌گردد.
18)  صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال ضمانت می‌باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده بر عهده مرکز خدمات نمی‌باشد.
19)  مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال برعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می‌گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح برعهده فرستنده می‌باشد.
20)  تحویل کالا به دفتر خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات می‌باشد.
تبصره: در صورت مهم بودن اطلاعات علاوه بر هماهنگی قبل از ارسال، باید این نکته بر رو ی قطعه نیز قید شود.
21)  اگر بنا به تشخیص کارشناسان شرکت خرابی پورتUSB فلش‌ها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال به دلیل حمل و نقل در حالت اتصال کابل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می‌شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
تبصره: منظور از ضدضربه بودن یک محصول، مقاومت دربرابر سقوط از ارتفاع کمتر از یک متر می باشد (این امر نیز با فرض افتادن محصول از دست کاربر تعیین شده است) لذا هرگونه سائیدگی یا وارد آمدن ضربه به محصول و یا سقوط آن از ارتفاعات بیشتر از میزان ذکر شده، آن را از شرایط گارانتی خارج می کند. برای نمونه در عکس، بدنه به خاطر ضربات محکم دچار آسیب دیدگی جدی شده و روشن است که چیپ داخلی آن نیز به همین دلیل آسیب دیده و لذا نمی توان آن را مشمول شرایط گارانتی دانست.

نکته مهم: لایف تایم وارنتی یا Lifetime Warranty که بر روی محصولات ذکر شده است، از نظر قوانین بین الملل به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می‌باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می‌شود.
به طور مثال زمانی که فلش 2 گیگابایت تولید نمی‌شود بر اساس قانون وارنتی این کالا فاقد گارانتی محسوب می‌شود.

آدرس دفاتر خدمات پس از فروش

 جهت استفاده از خدمات پس از فروش (گارانتی) محصولات شرکت داده پرداز رایانه متین ()  به یکی از دفاتر زیر مراجعه فرمایید.

نکات مهم
1. قبل از حضور در مراکز گارانتی یا ارسال کالا ، شرایط گارانتی را مطالعه فرمایید.
2. به منظور صرفه جویی در وقت و سرمایه خود، لطفا قبل از حضور در دفاتر خدمات پس از فروش یا ارسال کالا از نرم‌افزارهای ریکاوری این شرکت استفاده نمایید.
3. پیش از مراجعه، با یکی از دفاتر خدماتی تماس حاصل نموده تا در صورت امکان با استفاده راهنمایی تلفنی کارشناسان فنی این شرکت مشکل به وجود آمده برای ابزار مورد استفاده خود را برطرف نمایید.
4. داده پرداز رایانه متین برای تعویض کالاهایی که شرایط گارانتی را دارند هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.

 

دفتر خدمات تهران
تلفن: 66175260 – 021
فکس:66978237 – 021
دفتر خدمات اصفهان
تلفن: 36650419 – 031
فکس:36650492 – 031
دفتر خدمات کرج
تلفن: 32570185 – 026
فکس:32570186 – 026
دفتر خدمات اهواز
تلفن : 32922478 – 061
فکس: 32226791 – 061
دفتر خدمات رشت
تلفکس: 33263337 – 013
دفتر خدمات کرمان
تلفن: 32437925 – 034
فکس: 32437926 – 034
دفتر خدمات مشهد
تـلـفن: 37137961 – 051
فکس : 37137963 – 051

دفتر خدمات شیراز
تلفن: 32318019 – 071
فکس: 32319108 -071

دفتر خدمات بابل
تلفن:  32203647 -011
فکس: 32203647 -011

دفتر خدمات یزد
تلفن: 36292017 – 035
فکس: 36292018 – 035

 دفتر خدمات کرمانشاه
تلفن: 37223885 – 083
فکس: 37223886 -083