شرایط کلی:
1- همراه داشتن پک محصول همراه با هولوگرام
2- نبود هرگونه نقص فیزیکی و ظاهری و یا دستکاری و ایجاد خراش (حتی جزئی) در کالا و هولوگرام
3- لایف تایم وارانتی (Lifetime warranty) که بر روی محصولات درج شده است، به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.
آدرس:
دفتر گارانتی آسان سرویس مشهد: مشهد، میدان سعدی، پاساژ پردیس 1، طبقه منهای 2، پلاک 72
تلفن: 32212115-051
ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه: صبح ( 14-9:30) – عصر (20-16:30)
پنج شنبه ها: 15-9:30
محصولات حافظه:
- مدت زمان گارانتی فلش مموری و کارت های حافظه، مادام العمر (Lifetime) می باشد.
- در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.
- توجه: گارانتی مادام العمر (Lifetime Warranty) در قوانین بین المللی بدین معناست که تا زمان تولید آن مدل از محصول توسط کارخانه سازنده، گارانتی آن دارای اعتبار می باشد و در صورت توقف تولید، گارانتی آن نیز به اتمام خواهد رسید.
موارد خارج از گارانتی:
- محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
- هر گونه آثار ضربه، شکستگی، خراشیدگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
- خراشیدگی مدار چاپی فلش مموری
- شکستگی، خراشیدگی یا تاب برداشتگی مدار فلش مموری و یا کارت حافظه
- هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
- شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های فلش مموری
- عدم وجود و یا عدم تطابق مدار داخلی فلش مموری
لوازم جانبی:
(لوازم جانبی اعم از هندزفری، هدفون، ایرباد، اسپیکر و …)
- مدت زمان گارانتی لوازم جانبی توسط برچسب الصاقی به بسته بندی محصول مشخص شده است.
- در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.
موارد خارج از گارانتی:
- اتمام تاریخ اعتبار گارانتی
- اقدام به سرویس توسط افراد غیر مجاز
- محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
- خدشه یا دستکاری در تاریخ برچسب گارانتی مندرج بر روی بسته بندی محصول
- عدم وجود برچسب گارانتی بر روی بسته بندی محصول
- عدم وجود هولوگرام معتبر شرکت بر روی هدست های NIA
- هر گونه آثار ضربه، تماس با مایعات، رطوبت، شکستگی، خراشیدگی، سوختگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
- هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
- شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های موجود
- باطری لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد
- کابل های همراه لوازم جانبی و همچنین کابل های متصل به پاوربانک های دارای کابل شامل گارانتی نمی باشند
- عدم وجود و یا عدم تطابق مدار های داخلی
توجه: مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.