گارانتی آسان سرویس (لوتوس)

شرایط کلی:

1- همراه داشتن پک محصول همراه با هولوگرام

2- نبود هرگونه نقص فیزیکی و ظاهری و یا دستکاری و ایجاد خراش (حتی جزئی) در کالا و هولوگرام

3- لایف تایم وارانتی (Lifetime warranty) که بر روی محصولات درج شده است، به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.

دفتر گارانتی آسان سرویس مشهد:

آدرس: مشهد، میدان سعدی، پاساژ پردیس 1، طبقه منهای 2، پلاک 72
تلفن: 32212115-051
ساعت کاری: 9:30 الی 13:30 و 16:30 الی 20 (در ایام قرنطینه 9:30 الی 16)

دفتر گارانتی مشهد گیرنده دیجیتال و پخش کننده خودرو پاناتک:

مشهد، خیابان سعدی، سعدی 8، پاساژ دهقان، پلاک 8، تعمیرات حمزه
شماره تماس: 05132292360

محصولات حافظه:

  • مدت زمان گارانتی فلش مموری و کارت های حافظه، مادام العمر (Lifetime) می باشد.
  • در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.
  • توجه: گارانتی مادام العمر (Lifetime Warranty) در قوانین بین المللی بدین معناست که تا زمان تولید آن مدل از محصول توسط کارخانه سازنده، گارانتی آن دارای اعتبار می باشد و در صورت توقف تولید، گارانتی آن نیز به اتمام خواهد رسید.

موارد خارج از گارانتی:

  • محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
  • هر گونه آثار ضربه، شکستگی، خراشیدگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
  • خراشیدگی مدار چاپی فلش مموری
  • شکستگی، خراشیدگی یا تاب برداشتگی مدار فلش مموری و یا کارت حافظه
  • هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
  • شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های فلش مموری
  • عدم وجود و یا عدم تطابق مدار داخلی فلش مموری

لوازم جانبی:

(لوازم جانبی اعم از هندزفری، هدفون، ایرباد، اسپیکر و …)

  • مدت زمان گارانتی لوازم جانبی توسط برچسب الصاقی به بسته بندی محصول مشخص شده است.
  • در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.

موارد خارج از گارانتی:

  • اتمام تاریخ اعتبار گارانتی
  • اقدام به سرویس توسط افراد غیر مجاز
  • محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
  • خدشه یا دستکاری در تاریخ برچسب گارانتی مندرج بر روی بسته بندی محصول
  • عدم وجود برچسب گارانتی بر روی بسته بندی محصول
  • عدم وجود هولوگرام معتبر شرکت بر روی هدست های NIA
  • هر گونه آثار ضربه، تماس با مایعات، رطوبت، شکستگی، خراشیدگی، سوختگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
  • هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
  • شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های موجود
  • باطری لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد
  • کابل های همراه لوازم جانبی و همچنین کابل های متصل به پاوربانک های دارای کابل شامل گارانتی نمی باشند
  • عدم وجود و یا عدم تطابق مدار های داخلی

توجه: مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.