گارانتی آسان سرویس (لوتوس)

شرایط گارانتی آسان سرویس (لوتوس):

شرایط کلی:

1- همراه داشتن پک محصول همراه با هولوگرام

2- نبود هرگونه نقص فیزیکی و ظاهری و یا دستکاری و ایجاد خراش (حتی جزئی) در کالا و هولوگرام

3- لایف تایم وارانتی (Lifetime warranty) که بر روی محصولات درج شده است، به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.

 

آدرس: مشهد، میدان سعدی، پاساژ پردیس 1، طبقه منهای 2، پلاک 46

تلفن: 32212115-051

ساعت کاری: 9:30 الی 13:30 و 16:30 الی 20

 

محصولات حافظه:

مدت زمان گارانتی فلش مموری و کارت های حافظه، مادام العمر (Lifetime) می باشد.

در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.

توجه: گارانتی مادام العمر (Lifetime Warranty) در قوانین بین المللی بدین معناست که تا زمان تولید آن مدل از محصول توسط کارخانه سازنده، گارانتی آن دارای اعتبار می باشد و در صورت توقف تولید، گارانتی آن نیز به اتمام خواهد رسید.

موارد خارج از گارانتی:

  • محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
  • هر گونه آثار ضربه، شکستگی، خراشیدگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
  • خراشیدگی مدار چاپی فلش مموری
  • شکستگی، خراشیدگی یا تاب برداشتگی مدار فلش مموری و یا کارت حافظه
  • هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
  • شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های فلش مموری
  • عدم وجود و یا عدم تطابق مدار داخلی فلش مموری

 

لوازم جانبی:

مدت زمان گارانتی لوازم جانبی توسط برچسب الصاقی به بسته بندی محصول مشخص شده است.

در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.

موارد خارج از گارانتی:

  • اتمام تاریخ اعتبار گارانتی
  • اقدام به سرویس توسط افراد غیر مجاز
  • محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
  • خدشه یا دستکاری در تاریخ برچسب گارانتی مندرج بر روی بسته بندی محصول
  • عدم وجود برچسب گارانتی بر روی بسته بندی محصول
  • عدم وجود هولوگرام معتبر شرکت بر روی هدست های NIA
  • هر گونه آثار ضربه، تماس با مایعات، رطوبت، شکستگی، خراشیدگی، سوختگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
  • هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
  • شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های موجود
  • باطری لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد
  • کابل های همراه لوازم جانبی و همچنین کابل های متصل به پاوربانک های دارای کابل شامل گارانتی نمی باشند
  • عدم وجود و یا عدم تطابق مدار های داخلی

توجه: مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.